Välkommen!

Magen strejkar, kroppen vill inte!

Publicerad 2012-12-06 21:02:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Känns som hela kroppen strejkar på denna operationen, magen bara rinner och gör ont, huvudet spränger, jag fryser som ett asplöv.. nervositet?!
 
Har ingen ork, är så sjukt trött HELA tiden.. ändå gör jag massor på dagarna, mot min trötthet, jag måste för att skingra alla tankar som finns! Det värsta är att när jag går in i extrarummet nu så bara ser jag alla saker och magen kör igång igen..
 
Inre stress?! Kanske..
 
Imorgon ska vi iaf bowla :D Ska bli himlans trevligt :D Man får se fram emot sånna saker.. kanske sista gången på väääldigt länge? :(
 
Ser även fram emot näst nästa vecka då Malin, Jocke och barnen kommer och jag ska få fira Mollies 1års dag och hon ska få sitt stora paket ;)
 
Förövrigt så gick de bra idag när han var här med mina hjälpmedel! Fick alla saker jag skulle och jag får ha dom i tre månader, men får självklart ha dom kortare tid eller längre också.. men "kontraktet" går ut om tre månader om de inte behövs förnyas!
 
Sitter här med en kopp glögg, smakade smaskens men saknar madeln.. den vi hade var gammal så det får bli att köpa ny imon!
 
Nu ska jag mysa här lite till, sen får det nog bli sängen tidigt så jag förhoppningsvis får sova lite.. ska köra Andreas till jobbet imon bitti så ska upp tidigt!
 
Natti Natti på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela