Välkommen!

Mollie!

Publicerad 2012-12-05 11:45:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Har ju glömt att lägga upp korten på min alledes uderbara guddotter härromdagen när jag var där, la ju bara upp bilderna på Melwin kom jag på nu :)
 
Mollie fick ju också lite paket, men ovanlig ett åring är hon, gillar inte att öppna paketen, bryr sig inte om pappret och inte heller snöret! Annars brukar ju nästan det vara det som barn i den åldern tycker är roligast! Men nej då, Mollie vill ha innehållet ;) hehe
 
Haha.. "varför ska jag sitta här och glo på pressenterna, kan ni öppna dom åt mig" ;)
 
"Där kan ju ni sitta och glo, jag tänker inte öppna!"
 
"Tack för hjälpen gudmor, nu är jag super glad när jag ser att det innehåller kläder!"
 
"Denna var ju snygg, kan jag ta på mig den nu?"
 
Underbara Underbara unge! Hon är för go och hela tiden vill hon vara i famnen.. man myser myyycket när hon kommer hela tiden och sträcker upp armarna mot mig och ska kramas och sitta i knäet!
 
Här har hon en klänning hon fick och ett par tights som hon också fick! Passade kanon! var ju tvungen att testa något på henne såklart, jag hoppas även att dom andra kläderna passade lika bra? :D
 
Gudmor Älskar Dig Mollie <3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela