Välkommen!

Nervöst!

Publicerad 2012-12-10 13:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er.. jag lever ;)
 
Har inte haft tid att sitta vid datorn bara och bloggen på mobilen vill inte fungera, TYPISKT nu när jag ska ligga på sjukhuset.. men men, får uppdatera facebook desto mer och uppdatera boggen när jag är hemma igen.. om jag inte har tur och det börjar fungera vill säga..
 
Har precis packat klart min väska, ska snart åka.. trött och slut efter en heldag på ullared igår och lite sömn inatt pga oro!
 
Detta känns inte lätt, det känns inte bra.. men jag HOPPAS att det ska gå bra på sjukhuset.. NERVÖST!
 
Nu ska jag fixa med några sista saker innan mamma och jag beger oss!
 
Vi hörs när vi hörs!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela