Välkommen!

Ny rullstol!

Publicerad 2012-12-19 14:39:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Mindre, smidigare och jag kan köra SJÄLV! Tar mig runt jätte lätt i lägenheten nu! Kan till och med ha benstödet kvar och ända vända runt! Kanon!
 
Enda negativa är att den är blå och inte lila som den andra ;) Haha.. illa tycker jag :D Skrattar!
 
Dock har jag gjort bort mig, tur han inte såg mig när jag hade stängt dörren! Det blev lite blött i hallen pga snö osv och så sa han innan han gick att jag fick akta nu så jag inte halkar.. nej nej säger jag, det är ingen fara! Jag hoppar och låser dörren och tror ni inte jag halkar med kryckan sen?! och stampar ner rakt på den opererade foten.. aaaj, tur att jag inte ramlade iaf!
 
Nu ska jag se stalkers tänkte jag.. tagit morfin också, sån jävla värk.. så nu är det vila som gäller en stund!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-12-20 14:34:38

Den lila rullstolen var så jävla läcker.

Svar: hehe japp, men nu fick de bli en blå istället ;)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela