Välkommen!

Tänk att ett år redan har gått!

Publicerad 2012-12-22 10:22:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Igår fyllde du ett år!
 
Och idag är det ett helt år sedan jag för första gången träffade dig och började älska dig från första stund!
 
Jag visste redan då att du troligen skulle bli min guddotter, att veta det redan vi födseln var något extra! Även att det också var något alledes extra när jag blev tillfrågad att få vara gudmor till din kompis Isac, då viste inte hans föräldrar att jag redan blivit tillfrågad att vara din gudmor, med honom visste jag verkligen inte, det kom som en stor överraskning, en glad sådan!
 
Jag minns mycket väl också när din mamma och pappa berättade för mig att när du föddes, då var det en självklarhet för dom att jag skulle bli gudmor.. och titta så bra det har gått!
 
Att vara den första som fick träffa dig förrutom dina föräldrar var också något alledes extra! När jag satt där med dig i min famn och du bara sov eller låg och tittade på mig, vilken känsla <3
 
Vi har ett speciellt band och jag hoppas vi alltid kommer att ha det! Du är en förtjusande flicka och jag ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta Mollie!
 
Här sitter vi, du är nästan exakt ett dygn gammal och jag fick för första gången "passa" dig medans mamma var och tog prover och din pappa var ute och skulle hämta saker i bilen!
 
Du sover så gott och jag är STOLT och du ska veta att jag än idag är stolt över dig hjärtat!
 
Grattis dagen efter din 1års dag Mollie <3
 
Massor med kramar från Gudmor och Andreas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela