Välkommen!

Trööööött!

Publicerad 2012-12-13 08:49:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Ursäkta min dåliga stavning! Kan ej gå in från mobilen och redigera, så kommer sätta mig med det när jag kommer hem!

Idag är jag riktigt trött, vaknat många gånger och haft så ont så jag bara gråtit och gråtit, nästan skrikigt mellanåt av smärtan!

Tur att dom är så snälla och hjälper mig med smärtlindring så jag fått sova lite då och då mellan smärtan!

Just nu känns det okey i foten! Har ju fått mina långtidsvärkande morfin på morgonen och nu har jag även fått morfin tablett på dubbel styrka än förrut, så hoppas det ska hålla i sig en stund nu!

Är så trött så jag somnar titt som tätt, är inte mig själv alls idag, förstod inte inatt vart jag var, trodde jag hade flyttat, riktigt otäckt innan jag kände igen mig igen!

Idag ska jag omgipsas! Ofta kan det kännas bättre efter det sa sköterskan nu, för det kan ligga torkat blod och sånt i gipset nu som irriterar och gör ont!

Skulle sänka ner pumpen idag, men sköterskorna vill först se vad läkaren säger eftersom natten varit som den varit!

Sjukgymnasten skulle komma idag igen också och visa lite övningar och sånt.. Får se vad hon har för besked om rullstolen!

De blev ett lång inlägg! Vi hörs senare! Nu ska jag vila medans tabletterna värkar! Mamma sover och snarkar, hon har ju inte heller fått sova tack vare allt mitt gråtande :/

Kram på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela