Välkommen!

Tuff natt, men jag har härdat ut :D

Publicerad 2012-12-15 07:47:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Tuff natt , men har härdat ut utan pumpen, även om det varit svårt,

Har stått ut med hjälp av en morfintablett vid tre och en vid sju..

Lutar åt hemgång idag, det vore ju helt fantastiskt! Även om jag har mer ont nu när typ det mest av bedövningen släppt, så har jag ju mina mediciner som hjälper mig!

Tabletten vid sju har nu gett värkan.. Nätter och morgnar är värst, när man ligger still och sovit.. Nu känner jag även av smärta längst med såret på vaden, de har jag inte känner något alls av förrut, illa!

Men nu ska det väl bara bli bättre?! Man mår ju bättre bara av att få komma hem från detta ställe!

Mina hjälpmedel är på plats, bara jag som ska komma på plats också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela