Välkommen!

Vilken smärta!

Publicerad 2012-12-11 22:02:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Hej hej!

 

Nu är jag äntligen tillbaka på avdelningen efter mååånga timmar på uppvaket!

 

Haft väldigt svårt att få mig smärtlindrad, men nu mår jag OK men dom har fått ge mig morfin in i blodet ca var tjugonde minut fram tills nu, så de var på tal att sätta in en till bedövnings blockad till.. men jag var ej så villig till det så vi testar utan!

 

Får trycka på min pump med bedövning så fort den laddats med nytt för att stå ut! Men annars är jag någerlunda pigg!

 

Operationen i sig har gått bra! Allt gick som planerat förrutom att en muskel var så stor så som har fått skära av en bit av den!

 

Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela