Välkommen!

...

Publicerad 2012-07-23 08:13:05 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Godmorgon!

 

Tänkte sätta mig vid datorn och göra ett inlägg med bilder, men shi fick jag då inte internet vill fungera :(

 

Hoppas hoppas att det fungerar om en stund.. Istället får jag väl ta och träna en stund..

 

Har precis satt igång en diskmaskin och en tvätt, så här hemma är det redan i full gång, även om jag knappt är vaken ännu ;)

 

Idag blir det att åka ut och fixa lite, en blomma + kruka och ljusstakar ska köpas till badrummet.. Ska ner på stan och kolla om en sak på kappahl.. Ska även in i någon matbutik och fixa lite.. Sen blir de hem och fortsätta här hemma innan det är dax för tandläkaren vid tre :( usch

 

Nej, om man ska träna en stund nu då, så hoppas jag på att internet kan fungera sen :)

 

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela