Välkommen!

Besök...

Publicerad 2012-07-24 14:58:00 i Vänner har en stor betydelse!

I fredags var det som jag sagt dax för familjen Jonsson/Åkesson + Eric och barnen att komma..

 

Blev en riktigt trevlig stund som dom var här.. började med att dom stora barnen fick baka sina egna pizzor, sen var det dax för oss gamla att äta och så.. tyvärr tycker Andreas och jag att pizzrona blev misslyckade (iaf våra) men ingen annan klagade så.. de var väl bra iaf ;)

 

Vet inte ritkigt vad jag ska skriva om det hela så här kommer lite bilder med text istället :D

 

Fångade två riktigt härliga bilder på min otroligt fina vän med min underbara guddotter! Är dom inte fina? <3

 

Dom stora barnen valde att kolla på film, var dock väldigt svårt att komma överrens om vilken, så de slutade med att den ena satt klistrad under hella filmen och den andra lilla pojken ville ha kex som de tog några minuter så tog alla slut.. hehe.. men båda blev ju iaf nöjda och glada till slut! Måste ju tillägga att Melwin hade på sig sina funa kläder han fick av mig tidigare i veckan.. kul :)

 

Även Mollie hade på sig sina fina sommarkläder hon fick tidigare i veckan <3

 

Gladfis!

 

Finaste Ottilia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag bjöd Mollie på Marie-kex.. första gången hon åt detta och det var mycket uppskattat.. mumms ;)

 

Tillan hittade Andreas skor, som hon blev mycket förtjust i ;) Jag förstår henne.. dom är ju lite tjejiga.. tihi <3 Även Mollie verkade lite intresserad av dom :D

 

Det var allt jag hade att erbjuda från den dagen.. Tack vänner för en fin dag!
Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela