Välkommen!

En dag i Örsjö!

Publicerad 2012-07-23 17:16:00 i Vänner har en stor betydelse!

Nu har Andreas fixat internet igen så nu kan jag uppdatera :) varit iväg hos tandläkaren nu, vilket gick väldigt bra, jag valde att göra utan bedövning och det gick kanon.. sååå stolt :D
 
Förra veckan var jag i örsjö hos familjen Åkesson/Jonsson.. lika trevligt som vanligt, när jag kom så kom även Eric och barnen så fick träffa dom lite också, tur jag hade köpt så mycket fika så det räckte till alla :)
 
Hade en kanoon dag med mycket prat och även liten bus med Melwin.. Vi sparkade massa boll, vilket han tyckte var väldigt kul, särskilt när jag skulle springa efter bollen och när jag sparkade den så skorna flög åt alla håll ;) (hade jockes sandaler på mig, hade inte tänkt sparka boll, så dom var liiiite stora kan man väl säga..) sen försökte melwin cykla också så hjälpte honom med det och komma med lite ideér om hur han skulle göra för att de skulle vara lättare att lyckas, till slut gick det riktigt bra.. duktig kille <3
 
Dom hade skaffat sig en liten (och då menar jag verkligen LITEN) familjemedlem.. en liten kisse.. titta bara hur söt hon är :) Observera även att där hon sitter på tallriken så är den endast en liten asjett och ingen stor tallrik ;)
 
 
Tog såklart även lite kort på mitt underbara gudbarn! Som var så fin i en body hon fått av mig <3
 
Ville ta kort på Melwin också, men han blev jätte arg och skrek att jag inte fick haha.. toker..
 
Lite mer bilder på deras tillskott.. tur att inte Andreas var med, för då hade han tjatat ännu mer här hemma om en katt till.. men ikke.. inte där vi bor nu iaf :) hehe.. han är värre än ett litet barn ibland.. tihi
 
 
Nu börjar det dofta gott från ugnen, jag har nämligen gjort en lassagnette som snart är färdig här!
 
Ha en fortsatt bra kväll, får se om jag hinner med ett bildinlägg till sen, kanske, men lovar inget :)
 
KramKram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela