Välkommen!

En jävulsk dag..

Publicerad 2012-07-25 15:26:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Inte gjort ett skit idag, legat i soffan och fixat med bilder på datorn, det är verkligen det ÄNDA jag gjort förrutom att gå på toa och att äta..
 
Vaknade inatt av en fruktansvärd värk, har sedan legat och spytt av smärtan på toa halva natten, så man är rätt död nu.. dock orkar jag sitta uppe mer nu och det börjar lägga sig lite.. en UNDERBAR känsla kan jag lova er..
 
Snart kommer väl Andreas hem också, skulle bara handla lite först så vi har allt till middagen ikväll.. verkar bli grill idag också.. men jag tänker då inte göra ett smack.. kanske ställa in potatisen i ugnen medans de grillas ;) hihi
 
Han snackade om att bege sig ut i skogen och plocka lite svamp i eftermiddag, vi får väl se.. jag ska iaf bara vila så jag mår bra imon! Tänker inte godta en sånhär dag till.. suck.. allt blir så tråkigt när värken blir såhär illa.. aja jag ska inte klaga finns dom som har det mycket värre, men man behöver klaga av sig lite också.. särskilt när man har "röda" veckan samtidigt som kom som ett extra brev samtidigt som värken kom.. två onda flugor på en gång.. illa detta.. :P
 
 
Nu orkar jag inte och har inte mer att skriva för tillfället.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela