Välkommen!

Familjen Elmgren på besök!

Publicerad 2012-07-27 09:37:00 i Vänner har en stor betydelse!

 
I Söndags så var familjen Elmgren här på besök.. vi började med att äta lite tacos, med hembakade bröd såklart, detta var Lucas imponerad av och alla åt med glädje, förrutom Isac som var lite arg när han inte fick det han ville.. Kolla korten här ovanför när vi äter.. kolla in Lucas som han tittar på Andreas, han är verkligen fäst vid honom.. så sött <3
 
 
Här kommer en MASSA bilder... titta och njut, för det gör verkligen jag!
 
 
Charmtrollet Isac ute på balkongen <3
 
Sen skulle jag lära Isac dricka ur sugrör kom jag på.. det blev mycket blött och mycket skratt och tog mycket tid, men skam den som ger sig.. jag lyckades till slut och han förstod hur man skulle göra! Duktig kille de där <3 Duktig och tålmodig lärare också måste jag nog säga ;) ursäkta mitt tråkiga hår, dom kom en timme tidigare än bestämt så hann inte göra mig iordning.. hehe, men vad gör det, då fick jag ju en timme extra med denna underbara familj!
 
 
Lite blött blev det efteråt, men kul hade vi.. och han lärde sig ju :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Isac, Innan Jag började blöta hela hans kläder..
 
Polarna.. har nog precis matat fiskarna och räkorna här skulle jag tro :) Älskar er!
 
 
Sen var det dax att gå ut på lekplatsen och leka av oss lite i det fina vädret <3 Tur jag hade en tröja i nästan Isacs storlek, så han slapp gå runt och vara våt hela tiden, dessutom passade den perfekt till hans snygga shorts han hade på sig.. Kanoon!
 
Jonna och Isac åker rutschkana <3
 
Underbart fina Jonna plockar lite bär :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Isac gungade massa!
 
På prommenad med Andreas!
 
Bus-Lucas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har en bra och mysig lekplats här! Här finns nåt för alla, om man så bara vill ligga på gräset och lata sig så går de också bra ;)
 
Stora barnen måste också leka av sig! Haha.. Fasen vad jag älskar min sambo! KÄRLEK!
 
 
Roligt i Sanden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Lucas säger thomas här och vi börjar skratta... haha
 
Dom hittade myror, en hel drös, usch så äckligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lucas klättrar i "jakt-tornet"
 
Sen så hade Jonna och Caroline löpartävling.. ;)
 
Tack mina underbara vänner för denna otroligt fina dag, kunde inte blivit bättre.. måste göras om SNART.. Lilla Lucas ville inte åka hem sen, så han undrade om han inte kunde sova här.. men med bättre planering så blir det kanske så nästa gång.. han stormtrivs ju som sagt med oss så det skulle nog inte vara några problem alls.. Han har ju tagit mina nycklar ett par gånger till min bil när jag varit och hälsat på dom, för att jag ska stanna där säger han.. men när jag säger att jag måste hem för att Andreas väntar på mig, då får jag alltid mina nycklar igen.. bara han får starta bilen ;) Dom är för söta dom små barnen!
 
Älskar denna familj så otroligt mycket, det ger mig så mycket lycka att umgås med er! Fantastiska är ni! Och att få vara gudmor till lilla Isac är nåt alledes extra, precis som med Mollie! Skulle kunna tacka er miljoner gånger för denna ära!
 
Avslutar detta inlägg med en sista mycket Hörlig bild!
Kram
 
 
 
 
 
Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela