Välkommen!

Gårdagen..

Publicerad 2012-07-19 12:52:52 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Här kommer gårdagen i bilder, maten gick rätt snabbt och det spö-regnar ute så vill inte gå ut, så fick bli lite mer tid framför datorn ;) Ska nog vara duktig och hänga in lite tvätt när jag gjort detta inlägget.. så har man lite gjort tills imon, då ska jag orka städa lägenheten för på kvällen kommer det gäster :D Weeiii.. aja mer om det vid annat tillfälle..
 
 
Började med att besöka en kaffe-bil så jag fick mitt kaffe och kunde vakna till liv.. var ju trött redan innan vi ens kom dit ;) Snyggt gjorde hon kaffet också.. och GOTT var det verkligen, en sån bil borde man ha.. hmm varför tog vi inte kort på den? Bra fråga.. det kom jag att tänka på nu.. hehe.. men kaffet blev det iaf kort på :P
 
Min lilla söt-nöt <3
 
Vi satte oss på ett "kebab-hak" och käkade lite och man såg scenen perfekt, så där satt vi hela kvällen nästan, fram tills dom sista låtarna :) Skönt och vi såg väldigt bra när dom uppträde..
 
Det bästa med maten var nog att dom hade Cola zero ;) haha
 
Älskling var väldigt nöjd och diggade stenhårt ;D hmm undra varför han sitter och håller i colaburken dock? Rödd att jag skulle dricka upp allt på en gång eller? :O
 
Jag var också nöjd, dock väldigt trött, men jag kom igång sen jag också :D
 
Mupparna <3
 
Jag njööt av härlig musik och cola.. livet.. hihi.. den räckte faktiskt heeela konserten.. de ni ;)
 
Jag trodde att Andreas också njöt av att pussas lite.. men de ser inte så ut.. aj där fick jag mig en käftsmäll.. hihi men vad gör de när han ändå är så söt? ;P
 
MIN kärlek.. finast och underbaraste man kan ha <3
 
Två gladingar som lyssnar på KENT.. underbart!!!
 
Flyttade oss lite närmre på slutet.. började få ont i banen och rumpan av att sitta på träbänken hehe.. vilket röj ;)
 
Det var allt jag hade att dela med mig av från denna UNDERBARA kväll, som sagt det var värt varje krona och varje mil vi körde ;) hihi
 
 
Nu börjar klockan springa iväg här.. tog ett tag att uppdatera alla bilder och så.. så nu är de väl bäst att vika lite tvätt innan det är dax för mat och sen kila till jobbet.. en kopp kaffe får de nog bli också här nu.. så trött och hängig :/
 
Ha en fin dag så hörs vi imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela