Välkommen!

Grabbarna är ute och grillar..

Publicerad 2012-07-16 18:13:00 i Vänner har en stor betydelse!

Japps, för idag blir det grillat kött, potatisgratäng och rödlöks och rabarber-chutney :) ska bli smarrigt... Andreas och Jonas är ute med grillen och jag sitter här en stund, fryser nåt så hemskt så utanför dörren vågar jag inte gå nu, inte frivilligt iag.. hihi..
 
Ikväll blir det nog lite plumo och yatzy skulle jag gissa på, det är typ vad våra kvällar brukar bestå av när Jonas eller Eriksson är här.. hehe.. trevligt värre.. jag har typ blivit beroende.. yatzy kan vi ju som tur är spela när vi är själva, så det blir det nästan alltid en runda på kvällen innan vi myser ner oss i sängen Andreas och jag och sover.. :)
Ikväll ska dom få stryk grabbarna ;p
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela