Välkommen!

Halv åtta hos mig..

Publicerad 2012-07-05 19:38:51 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!


Japp det är just vad jag ser på nu medans jag väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet.. hoppas han kommer när det slutar..

Tur att det finns msn och att han har möjlighet att ibland skriva där ;) Så jag håller mig lite underhållen när jag går här ensam ;)

Har faktiskt varit duktig idag... eller envis och dum... beroende på hur man ser det.. har städat en massa och nu känner jag att de kanske inte var sååå smart gjort men men.. vad gör man inte när man heter Therese och inte kan sitta still bara jag blir liiite piggare så börjar jag direkt... fyfy... eller duktig tjej? Jao, de kan man se på lite olika sätt.. men men fint blir det hemma iaf :D

Nehe ska kolla på programmet nu..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela