Välkommen!

HAPPY DAY ;D

Publicerad 2012-07-09 14:17:38 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Härromdagen gick Andres och jag ute nånstans (minns inte när var eller nåt) men minns iaf dessa snygga turkosa tre-kvarts-jeans som en dam hade på sig..

-DOM DOM DOM vill jag ha sa jag till Andreas och pekade på damen som gick förbi..
-Okkey sa Andreas, vart hittar vi dom då?
-Inte vet jag.. har aldrig sett dom..

Vi gick sedan och kollade lite och Andreas hittade vita byxor och sa att hon har nog färgat dom..

-Nej utbrast jag.. det var "sprätt" längst ner..
-Jaha, hon kanske har klippt sönder dom?
-Nej nej, de var inte klippt..
-Nehe ska jag springa ifatt och fråga vart hon köpt sina byxor?
-Aldrig i livet, du är ju inte klok!

Efter detta avslutades den konversationen.. jag har aldrig sett sånna byxor överhuvetaget och endast sett damen vi såg med dom..

Idag åker jag ner till lindex för att köpa ett linne.. och vad hänger där bland reasakerna i MIN storlek? Jo juste.. dessa byxor..
Hur kom dom dit? :O
Hur kan jag missat dessa då dom måste haft det innan rean?
Hmm fundersam.. men iaf.. nu sitter jag här med dom PÅ MIG :D

Weeiii.. vad tror ni Andreas säger när han kommer hem? ;) hihi.. Messade honom och sa att han aldrig kunde gissa vad jag hittat på lindex.. han gissade på linnet (vilket iof var rätt för de fanns kvar i min storlek) men de var ju inte det jag syftade på direkt.. då chansade han på byxor.. SVARTA..
Varför i hela friden skulle jag vara så exallterad av ett par svarta byxor? hmm.. haha

Nu är jag iaf verry happy och snart kommer min älskling hem också.. har så lite på jobb nu tydligen och typ alla andra på företaget har semester så han kommer hem så ska vi grilla ikväll och få tvättmaskinen på plats..:D ännu mer happy..

Yes.. its a HAPPY DAY today ;)

Puss o Kram på er!

Ursäkta dålig bild, lite trångt i vår hall förtillfället ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2012-07-09 17:16:54

Snygga byxor! :D

Svar: Ohhh man tackar :D
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela