Välkommen!

Helgen är slut...

Publicerad 2012-07-09 10:30:20 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det var den helgen det, fan vad fort helgerna går..
 
Helgen har iaf mest bestått av minigolf på öland, plump och yatzy :) Igår kväll kollade vi även på kalmar ff matschen, vilken inte var så bra så jag somnade efter första halvlek ungefär ;) hehe.. umgåts med min älskling och Eriksson hela helgen lång.. trevligt..
 
Skulle ju vart på lammet och grisen i lördags, men eftersom Leo blev sämre så blev det inget.. men vi har haft de trevligt ändå :)
 
 
Tänkte ta och åka till Andreas jobb nu och hämta en tvättmaskinställning som vi hoppas ska passa nu, så att vi får tvättmaskinen på plats snart och kan tvätta ordentligt.. efter det ska jag in på lindex och kolla efter ett linne och tänkte även ta en runda till ÖB som öppnat i Kalmar.. spännande ;)
 
 
Sen blir det hem och plocka och vila, är fortfarande väldigt trött och förkyld, men febern är ju borta sen ett par dagar (tror dock den ligger där lite smått ibland men orkar inte kolla efter) så imon kväll blir det jobb..
 
 
Neee toa och sen bege mig ut på mina små äventyr..
 
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela