Välkommen!

Idag är jag trött!

Publicerad 2012-07-19 11:24:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja fy sjutton så trött jag är idag.. klockan tjugo i två var vi hemma inatt, men jag ska iof inte klaga för jag har kunnat ligga i sängen hela morgonen och dra mig, medan Andreas stack hemifrån kl 06 för att åka till jobbet.. stackarn!
 
Vi var på KENT igår, satan vilket ös, dom är ju riktigt bra och vi hade de riktigt mysigt bara Andreas och jag.. underbar kväll.. hann även gå på marknaden lite innan dom började spela, där vi även mötte upp Jonas och lilla Kalle.. härligt att få träffa dom :)
 
Andreas fick biljetterna av mig när han fyllde år nämligen och sen dess har vi sett fram emot detta och det var värt varenda krona och varende mil vi körde hehe.. tur med vädret hade vi också, uppehåll hela tiden, kom lite små droppar när de var slut.. underbart.. dock var det kallt så jag satt o frös ett tag men sen när dom spelade gammla goa bitar som man kunde sjunga med i så fick jag upp varmen igen :D
 
 
Måste fixa lite mat till jobbet ikväll, de blir rostade nypotatis, lax och romsås.. gott gott.. så bilder får ni vänta med att se tills imon eller kanske senare.. vi får se vad jag hinner :) Troligen blir de imon :)
 
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela