Välkommen!

Isac 1år

Publicerad 2012-07-13 10:12:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Shit vad tiden springer iväg, det var inte länge sen denna pojk låg i min famn och fick sitt namn.. skrämmande..
 
Igår var jag iallafall hos underbaraste familjen Elmgren.. som jag saknat hela familjen.. det blir ju tyvärr inte att man kan träffas lika ofta som förr.. men alltid är det lika trevligt när man ses :)
 
Isac fick äntligen sina 1års pressenter :D Han blev tokglad i sina gräsklippare som han fick.. även hans storebror blev tokig i den, lite små sura miner om att inte han fick leka lika mycket med den som lillebror...
Till slut tog han (storebror) den och gick in storasystersrum och stängde in sig, när jag öppnade dörren så gick han där fram och tillbaka med gräsklipparen och "klippte storasysters matta" haha.. underbara ungar!
Resten av paketen som innehöll kläder var inte lika skoj tyckte dom däremot ;)
 
Här kommer lite härliga bilder..
 
 
 
Alla fina paket från mig och Andreas...
 
Paketöppning..
 
Super skoj att öppna stora peket <3
 
Storebror vill såklart hjälpa till så mycket det bara går..
 
Titta, en gräsklippare :D
 
Mamma Caroline visar hur man ska hålla :)
 
Super glad!
 
Ser ut som att mamma är lite rädd att lilla Isac ska ramla ;)
 
Finns det nåt sötare än dessa fina barn?
 
Lite trött efter busandet, sitta hos gudmor och vara trött är mysigt <3
 
Pappa Thomas har en dold talang.. att måla naglar ;) hehe..
Galet när man ser "lilla" Jonna.. som bara blir äldre och äldre och det är svårt att förstå att denna lilla människa till hösten ska börja i 1:an.. lite läskigt tycker hon.. underbara tjej! <3
 
 
Det var vad jag hade att erbjuda just nu :)
 
Tusen tack för en underbar förmiddag!
 
Älskar er!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela