Välkommen!

Massa måsten..

Publicerad 2012-07-03 16:27:01 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Fixat med en massa måsten nu medans tabletterna har hållt febern lite i chakt..
 
*Ring försäkringskassan om kopia på mitt intyg från dom som jag måste skicka till AFA.. letat som en tok och kan inte hitta mitt så dom skulle skicka nytt
*Sålt av fonder så att jag kan åka till tandläkaren och betala av del av min nuvarande skuld hos dom..
*Kollat upp med skatteverket om jag har betalat min skatt och det hade jag gjort.. SKÖNT, trodde inte jag hade betalat den ännu nämligen, så de var ju possetivt :D
*Fyllt i papper till försäkringskassan om min senaste sjukskrivning så jag kan få lite ersättning från dom..
*Fyllt i papper om mitt senaste års sjukdagar+sjukdom till ansökan om att slippa karensdagar..
 
 
Jao.. allt det har jag fixat med idag, så nu är jag trött igen och tycker att jag färtjänar lite vila.. :)
Andreas jobbar till 1800 som det ser ut just nu.. så jag har en o halv timme på mig och förhoppningsvis bli lite pigg så att jag orkar vara vaken lite ikväll :D
 
 
Tjing så länge, vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela