Välkommen!

Midsommar i Öregrund

Publicerad 2012-07-05 08:19:00 i Familjen betyder allt!

Hade en helt fantastisk midsommar i öregrund... här kommer lite bilder.. tar ju sån tid och fixa bilderna, då endast några går att vända i datorn när jag lägger in dom från min iphone.. vad är problemet? Nån som vet?
Får först lägga in dom som är felvända på facebook och då vänds dom, så får jag spara ner dom därifrån.. men men nu är iaf midsommar-korten klara och här kommer dom..
 
 
 
Jag redo för att åka in till byn..
 
Här reser dom midsommarstången..
 
Svärfar håller tal...
 
 
Vi satt i gräset och gjorde "älskar, älskar inte" .. tror alla fick älska till slut ;)
 
Mys på hög nivå...
 
Njuter i det härliga solskenet <3
 
Min finaste skatt!
 
Martin, Kajsa och Andreas :)
 
En Glad och nöjd Therese..
 
Sen åkte vi till sjön så att Martin och Kajsa fick bada lite.. tokar, jag frös bara jag såg dom ;)
 
Tur man har kärleken att mysa med <3
 
Och med denna bilden avslutar jag detta inlägg och Tackar alla inblandade för en mycket härlig midsommarafton! Blev inte fler kort tagna sen, vet inte varför.. men de glömdes väl av.. hihi
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-05 19:50:27

Vilka härliga bilder. Såg ut som ni hade det riktigt trevligt. kram

Svar: Tack! Joda vi hade en riktigt trevlig midsommar :) Kram
TucciT

Postat av: Fia & Jonathan

Publicerad 2012-07-09 14:30:31

Gud, vilken snygg klänning du har på dig!! =) Vart har du hittat den?? Såg ut som ni hade en underbar midsommar =) Härliga bilder =) Kram

Svar: Tusen tack :) den är från bonprix, skulle såååå gärna vilja ha nån mer i annan färg men när jag skulle best'lla nu så verkar dom net finnas kvar, finns väl några kvar men ingen i min storlek :(
Vi hade en mysig midsommar :)

Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela