Välkommen!

Piss humör / att vakna på fel sida..

Publicerad 2012-07-13 09:50:23 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Åhhh, vem fan ställer in tvättmaskinen så att den ska börja tvätta klockan åtta på morronen när man ligger och sover? Joo min älskade sambo! Varför inte messa mig istället att jag ska sätta på en maskin tvätt när jag vaknar? (vilket jag ändå hade planerat att göra). Det värsta är jag VET att han gjorde detta för att vara snäll o så.. men why? Tror detta fick baksatt effekt av vad han tänkte tyvärr..
 
Men att vakna av att man märker att tvättmaskinen går igång och vetskapen om att ingen annan ska vara hemma så blir man rädd och det är INGET bra sätt att vakna på.. piss.. så nu kära gott folk så är Therese på riktigt kasst humör, skulle börjat träna idag med wii också, blir inget med det.. eftersom jag vakna av sånt ryck så blir ju även mitt huvud lidandes, så det känns ännu en gång som det ska sprängas.. aja vad ska man göra åt saken liksom?
 
Aha.. idag är det tänkt att Eriksson och Jonas ska komma över och äta lite gott med oss, står planka på menyn idag.. efter det så blir det plump för hela slanten :D Hoppas mitt humör är bättre då :) Sen blir de sängen tidigt, börjar jobba sju imon bitti.. lite därför jag verkligen VILLE föröska sova ut idag så jag kan må bättre i hegen.. men NEJdå.. de kunde jag ju glömma..
 
Ska iväg lite ärende när Andreas kommer hem från jobbet sen, han går vid tolv idag så då blir de lunch sen ut lite.. kolla efter krokar till badrummet och lite sånt.. handla inför kvällen och byta ett par shorts som Andreas fick av mig i förgår... Hade tänkt hinna duscha och plocka in tvätt, plocka undan här hemma lite, plocka in all disk osv innan tolv, men eftersom inte energin finns det så skiter jag i allt faktiskt, duscha måste jag ju dock göra sen men resten lär jag inte hinna!
 
HATAR att vara på dåligt humör.. haha men det blir snart bättre igen.. troligen räcker de med att Andreas kommer hem från jobbet och ger mig en puss så är allt glömt och som vanligt igen och jag blir glad.. så är det när man verkligen ÄLSKAR någon <3
 
 
Så ser min dag ut... hoppas ni fått sova bättre och framförallt vaknat bättre än mig..
Kämpar för att få tillbaka mitt humör och få bort värken lite innan Andreas kommer hem.. har ju två timmar på mig :/
 
 
Ursäkta mitt dåliga o sura inlägg, ibland måste man få ha sånna också.. tänkte dock lägga in lite bilder från igår här om en stund.. så håll utkik.. (blir säkert gladare då, det är sån glädje att se barns glädje.. åhhh)
 
 
Ha en fin dag iaf!
Hej Hej
 
Såhär ser en mindre glad, trött och värkabruten Therese ut.. för er som inte visste :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela