Välkommen!

Redo för kvällen...

Publicerad 2012-07-06 11:17:31 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Gäller ju att fixa iordning sig medans man har energi..
Redan klar inför kvällen, bara byta lite kläder sen.. för vid 17.30 ska vi möte upp svärmor o hennes kärlek anders och äta med dom.. Anders fyller år så blir att fira honom lite.. var tydligen två till som skulle vara med, ska bli spännande :)
 
Idag mår jag faktiskt helt okey, febern är iaf borta.. dock är jag väldigt trött fortfarande och har en hemsk tandvärk som gjort att jag inte kunnat sova inatt.. men men de går väl över med tiden det också :)
 
Känner mig possetiv idag, idag är en BRA dag.. dessutom slutar ju Andreas halv tre idag eftersom det är fredag och INGEN övertid har han lovat.. plus INGET extrajobb i helgen har han också sagt, så jag hoppas verkligen på det.. är ju inte direkt mycket man hunnit ses denna veckan, när han väl kommit hem har jag varit så trött så jag somnat och minns knappt kvällarna denna veckan pga trötthet.. så det ska bli en underbar helg nu hoppas jag :D Vad ska mina kära läsare göra en helg som denna då?!
 
Förresten vore kul att veta vilka ni är som är inne och läser nu... ser att mina besök ökat rejält senaste dagarna.. såå.. lämna gärna en kommentar eller två.. jag lovar jag svarar på alla kommentarer som kommer, mycket lättare nu dessutom med nya blogg.se, så nu svarar jag direkt på kommentarerna när jag ser dom :)
 
Nehe ska ta och åka ner och köpa min fredags-cola ;) haha.. se om de är något annat man behöver handla också..
 
Hej hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela