Välkommen!

Sjätte tunnan

Publicerad 2012-07-06 08:41:00 i Familjen betyder allt!

En medeltids resturang/pub som ni bara MÅSTE besöka nästa gång ni är i Sthlm..
 
Vi besökte den första gången nu när vi var där på besök, men fler besök lär det bli.. Såå mysigt ställe, nästa gång kanske vi testar maten också, nu tog vi bara varsin dricka allihop :) Myyys på riktigt hög nivå..
 
 
Atmosfären var såå härlig.. dock var vi där precis när dom öppnade på eftermiddagen så det var inget folk ännu, men de var skönt för oss som bara ville kolla in stället lite och dricka lite gott :) Andreas ville ju framförallt smaka på MJÖD.. vad annars? Vem tror ni drog dit oss? ;) hehe..

Andreas ville självfallet gå dit när han hade hört talas om denna pub av någon här i Kalmar.. han NJÖT kan jag säga.. helt tagen.. hihi...
 
Aja.. jag rekomenderar iaf starkt detta ställe..
 
Jag själv höll mig från alkoholen (som för det mesta nu för tiden) så jag smakade faktiskt Honungos-juice.. väldigt speciellt måste jag säga.. men de kommer drickas igen.. var mer som en cider i min smak.. bubblande dricka med tutch av honung.. gott :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela