Välkommen!

Smink och hårfix!

Publicerad 2012-07-13 12:25:24 i Här är jag!

Tänk egentligen vad lite smink och lite hårfix kan göra.. ett lite gladare humör också förståss ;)
 
Jag kan ofta gå osminkad, men vad skillnad det gör att ta på lite smink alltså.. dock har jag blivit mycket mer fixerad vid detta nu när jag har en grisyr jag trivs i.. det blir ju så mycket roligare :)
 
Är iallafall på lite bättre humör och snart kommer Andreas hem.. perfekt!
 
Idag på morgonen... (Arg, sur, irriterad, ofixad, en jävla värk)
 
Nu... (sminkad, fixat håret, gladare, liiiite mindra huvudvärk, men man ser fortfarande på mina ögon att jag inte är så pigg idag.. men men.. vad gör det.. )
 
 
Nu hann min kära sambo komma hem också, så nu msåte vi sätta igång med maten innan vi ska ut och ränna.. ska ta och knarka lite tabletter också så jag orkar med dagen...
 
Visst gör lite smink skillnad? ;)
 
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela