Välkommen!

Ta tag i mitt liv..

Publicerad 2012-07-18 10:38:46 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nu ska det bli ändring..
 
Har börjat ställa mobilen så den ringer samma tider varje dag när det är dax att äta, så att jag får rutin i det.. maten har blivit väldigt slarvig senaste tiden, typ försökt svälta mig själv om dagarna eller nåt och då blir det bara fel på kvällen för då måste man äta jätte mkt för att få i sig lite energi.. och av de går man bara upp i vikt.. så de får ju motsatt effekt mot vad man vill..
 
Så nu är det matintag flera gånger om dagen, om det så bara är en frukt så ska det ätas ca den tiden..
 
Börja träna med Wii är det dax för igen också, har precis kört ett pass på 22minuter.. det är en bra början iaf :)
 
Dock ser jag ju mkt baksida med det hela, då jag nu efter 22miinuter har svin ont i min hevletes fot.. när ska det försvinna? Det går ju inte hålla igång med nånting.. suck.. funderar allvarligt på att dom ska få testa operera den faktiskt.. överväger det iaf.. vi får se.. ska till läkaren den 24de september igen så får vi se vad han har att säga..
 
Nej, ska sticka iväg nu.. shoppa lite.. vi får se vad jag kommer hem med ;) Massa mat kommer jag iaf komma hem med då Andreas har skrivit en liten shoppinglista till mig ;)
 
Ikväll sticker Andreas och jag till Karlshamn... kan ni gissa vad vi ska göra där? ;)
 
Ha en fortsatt bra dag, hörs kanske senare :D
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-18 12:11:55

Ska ni ner till festivalen? Om ni ska det kolla in min kusin och hans band när dom spelar. Tror det är både Torsdag och Fredag. Bad Mans Jam :)

Svar: Vi ska ner oh kolla på Kent, så åker hem ikväll igen... vi jobbar imon.. hehe..
Kram
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela