Välkommen!

Tårarna rinner...

Publicerad 2012-07-25 14:54:00 i Vänner har en stor betydelse!

Elin har lagt upp filmer i sin blogg från bröllopet.. titta och njut har hon skrivit.. titta njut och låt tårarna flöda skulle jag skrivit.. fy fasen så fint, mina ögon rinner och dom är ju sååå vackra (Elin och Andreas alltså) haha!
 
Sen är det lite extra då Bella och hennes kompis sjunger, får verkligen gåshud..
 
Just då i kyrkan rann tårarna också, men nu ser man det från en helt annan sida.. helt oförglömmligt!
 
En helt oförglömmlig dag och jag är såååå glad att jag fick äran att vara brudtärna på ert fina bröllop! Ni är fantastiska!
 
Älskar dig Elin, du är underbar vännen! Just nu saknar jag er dock, måste seeeees NU..
 
Kram
 
 
 
 Syns riktigt hur lycklig dag detta var! Måste fixa alla foton snart så jag kan lägga upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela