Välkommen!

Trött o frustrerad..

Publicerad 2012-07-16 18:35:52 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

 
Idag är verkligen mitt huvud katastrof.. .tror det beror på förra veckans tre jobb-pass.. det tar verkligen på krafterna för mig att jobba.. och det gör mig Frustrerad och Arg på mig själv och min j*vla sjukdom..
 
Önskar ingen människa denna vardag med smärta, det är ju tur som fasen att jag har så mycket annat som är bra i min vardag, annars skulle man aldrig ha orkat..
 
Jag skulle lätt bara kunna ligga hela dagarna och inte gör nånting, skulle säkert ha liiite mindre värk, men också istället må mycket sämre på så många andra sätt.. man måste hitta en balans, men denna balans är VÄLDIGT svår att hitta, då jag inte vet från dag till dag vad jag ska vakna upp till.. ork och lust.. eller bara värk och ingen lust till nånting..
 
Aja man får dagarna till att gå iaf.. nu ska jag föröska orka äta lite och få energi, sen blir det att slå Andreas och Jonas i plump och yatzy ;) Idag ska dom få stryk...
 
Kram
 
 
Älskling, du gör min vardag sååå mycket bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela