Välkommen!

:)

Publicerad 2012-07-05 11:20:29 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Lyckats sova bort förmiddagen idag också.. hehe.. skönt att man kan sova lite på morgonen iaf eftersom de inte blir så mycket av den varan på natten vanligtvis..

Igårkväll var jag så trött så jag viste knappt vart jag hade benen, ärligt talat minns jag knappt kvällen mer än att vi åt och la oss tidigt och att jag var ledsen.. hmm.. skum kväll måste jag säga..

Ikväll hoppas vi att det blir bättre, febern är ju inte så hög idag så de känns skönt.. blir inget öland i helgen 8kunde nästan räkna ut det) men ska troligen ut och äta med svärmor och hennes kärlek istället.. han fyller tydligen år, så det ska bli trevligt.. hoppas jag är piggare då så att jag orkar..

Ska nog gå ut en runda och få lite härlig luft, verkar inte vara det super varma idag utan fläktar ju lite också.. värmen är härlig, men inte när man är dålig..

Kommer nog fler bilder sen under dagen.. verkar som Andreas får jobba över ikväll också så jag har ju lite tid att fixa på om man säger så..

Haj så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela