Välkommen!

Vädret ser inte lovande ut..

Publicerad 2012-07-30 16:17:00 i Vänner har en stor betydelse!

Snart bär det av och hämta Madde vid modehuset, sen skulle de blivit minigolf med tjejerna och sen middag, men vädret ser inte lovande ut, så vi får nog planera om och kanske äta tidigare eller så? jao vi får väl se hur det blir :) Blir nog trevligt i vilket fall som helst såklart :D
 
Jag är vääldigt kaffesugen.. kanske ska ta en kopp innan jag åker så jag vaknar till liv?
 
Andreas jobbar länge idag, vet inte alls hur länge men han verkar ju inte vilja komma hem innan jag sticker iaf.. hehe joda klart han vill, men han hinner inte.. :P
 
 
Imon ska jag träffa Elin och Lowa :D härligt värre.. ska även vara barnvakt till Lowa en stund.. vi får se vad vi hittar på :)
 
Det var lite rapport från mig.. nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan de är dax att sticka :D
Ha en fin kväll, det ska jag ha!
 
Kram från mig <3
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-30 16:57:13

Det ska bli såå kul att ses :) Och tusen tack för att du ställer upp och ha Lowa en liten stund.

Svar: Verkligen! Jadå klart jag ställer upp, de är ju inte länge du är borta precis heller.. ses senare :D
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela