Välkommen!

Aj Aj Aj

Publicerad 2012-11-05 08:51:01 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Shit vilken huvudvärk jag har idag, helt otroligt!
 
Gomorron på er förresten ;)
 
Här sitter jag, iklädd mitt nattlinne och slöar, har sån värk så det är hemskt.. suck.. hoppas det går över snart! Idag ska jag ju träna igen.. vid kvart i ett, så har några timmar på mig att piggna till iaf, tur är väl det!
 
Har lite to do på min lista idag, jag ska maila chefen, försöka ringa skattemydigheterna, betala in lite räkningar och träna! Så det är ju saker som går snabbt iaf.. härligt härligt..
 
Vad ska ni göra idag?!
 
Jag ska snart ta och göra mig lite frukost tror jag.. kan nog behövas nu när jag knaprat i mig alla tabletterna, sen blir det att hämta mitt täcke och bädda ner mig i soffan en stund och hoppas att värken ger med sig snabbt!
 
Drömde jätte konstigt inatt (igen) men kan fan inte komma på vad jag drömde om :P Illa..
 
Nehe, lite frukost var det.. sen bädda ner mig!
 
Kram på dej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela