Välkommen!

"Älskling, jag har blivit kär tre gånger idag"... "Hmm ska du dumpa mig nu då?"..

Publicerad 2012-11-30 08:27:00 i Välkommen hem till oss!

Detta är lite vad jag hann pyssla med igår! Idag blir det att sätta upp massor med saker, så lär strömma in bilder sen.. tror jag iaf ;)
 
Såhär glad var jag igår när jag skulle gå och shoppa i regnet, ändå tog jag och gick och inte körde bil.. duktiga jag ;) Men blöt var jag när jag kom hem, byxor, skor och strumor fick åka av direkt!
 
Detaljer..
 
Detaljer.. är inte tomten söt där han ligger på bladen? ;)
 
Adventsfint! Fick byta ut lite ljus då fyrans ljus var alledes för litet på den första jag gjorde, men nu är jag kanon nöjd!
 
Bara något så lätt, kan bli så fint!
 
Tomten som ni sett, älskar honom! Haha.. sa till Andreas igår när vi möttes vid bowlinghallen: Älskling, idag har jag blivit kär tre gånger! .. det tog ett tag sen kom det: Jaha, ska du dumpa mig nu då?.. NEJ dummer, har ju blivit kär i tomtar haha.. här är en av dom och han fick fälja med mig hem! Men älskling, tro inte att du ska få slippa mig för tomtars skull ;)
 
Mitt fina julfat, väldigt enkelt och stilrent.. men vackert! Tycker iaf jag :D
 
Som sagt, det är detaljerna som gör Det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela