Välkommen!

Besök av dessa underbara barn!

Publicerad 2012-11-16 13:53:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Mycket höga toner och mycket bus har förmiddagen bjudit på här hemma.. av dessa underbara små varelser <3 Efter ett tag så blev nog som stora pojkarna lite trötta och hittade vårt spel-skåp.. så dom satte sig och kastade lite gris :)
 
Tillan är väldigt glad för Tessie :)
 
Isac och jag gick runt och letade efter hans napp.. han tog min hand och gick in i sovrummet och vi tittade under sängen, ingen napp där inte, men pojken gav sig inte utan la sig ner igen och tittade och pekade.. till slut fick jag lägga mig ner igen och titta.. då ligger Benny där under och det var ju självklart honom som Isac ville visa för mig att han hade hittat.. Underbara Underbara pojk!
 
Mycket stim och höga toner så man får lite extra huvudvärk, men det är det värt! Dom är värda allt dom små barnen! Barn ska springa runt och vara barn, självklart finns det gränser, så även här hemma.. men lite bus ska det vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela