Välkommen!

Blää

Publicerad 2012-11-19 19:23:52 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Urk, vilken huvudvärk jag har.. hatar att må såhär när jag vet att det är för att jag jobbat en hel helg :(
 
Har iaf varit iväg och bowlat lite med Andreas, gick väl inte så super bra.. men kul var det iaf :D Handlade gjorde vi också när vi ändå var ute.. så nu är det bara lite från citygross som behövs kompleteras annars har vi nog det mesta inför denna veckan :)
 
Nu blir det snart halv åtta hos mig på TV:n.. sen ska vi nog se en film pratade vi om.. vi får väl se.. Maten står iaf äntligen i ugnen och vi är super hungriga båda två så det ska bli gottit :D
 
Ska lägga mig och vila några minuter nu innan det börjar.. Andreas stökar i köket ;)
 
Kram och ha en bra kväll så hörs vi när vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela