Välkommen!

Brors examen!

Publicerad 2012-11-19 14:21:00 i Familjen betyder allt!

 
Min bror är så sjukt duktig på att läsa och lära in nya saker.. vart har han fått den genen från? Jag har inte fått nåt av den genen, vi är såå hemskt olika Emil och jag.. men tur är väl det.. och tur är det att vi ändå älskar varandra så mycket!
 
Brossan fick stependium, så duktig är han :D
 
Haha, tror han hade brottom fram och hämta sitt stependium-diplom.. haha vilken stil ;)
 
Glad bror!
 
Stolt familj!
 
Stolta mor-föräldrar! Ojoj vad stolt morfar var, så stolt att tårarna kom, dom är så lika morfar och Emil på många sätt!
 
Stolt och stilig far!
 
Farmor med sin fina bil!
 
Mormor och barnbarn!
 
Skål Emil! Älskar detta fotot! Men emil.. inte kan man dricka ren sprit sådär mitt på dagen ;)
 
Farmor och mormor <3
 
Mamma, jag och Faster Kerstin!
 
Vår personliga bankman kom såklart och grattade Emil!
 
Duktigt jobbat bror!
 
Glada mormor!
 
Faster och Jag!
 
Mårten, Inga-lill och Agnes kom och firade med oss också :)
 
Det blev lite foton.. ibland är det svårt att välja vilka man ska ha med :) Men dessa talar nog för hur dagen såg ut! Och bror min bara fortsätter att klättra uppåt.. vart ska detta sluta tro? :D
 
*Stolt Lillasyster*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela