Välkommen!

Då var det dax!

Publicerad 2012-11-12 08:47:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Nu blir det SKIT prat!
 
Suttit på toa samanlagt säkert en tre timmar inatt och skitit och kräkts.. så nu ligger jag här i soffan, helt slut med en plastbunke framför mig.. illla!
 
Men.. vad är en höst utan kräksjukan? Hoppas den är lindrig, såndär en-dags-kräk-sjuka!
 
Inte vågat mig på att äta nån frukost ännu.. men ska koka mig lite nyponsoppa sen och försöka få i mig.. värsta är att jag har jätte ONT i magen.. låg och "jämdrade" mig så inatt och nästan grät, så jag väckte Andreas som vaknade och blev orolig vad som hände :(
 
Det jag hatar mest är väl egentligen kräkandet, jag är ju van vid dålig mage och kräkande, men inte så att jag behöver kräkas fast jag inte ätit.. så nu blir det att man tar i så och det gör ju INTE huvudvärken bättre.. inte lättaste att få i sig tabletterna heller..
 
Andreas klarar sig nog undan detta som vanligt, det är verkligen tur att han är typ imun mot alla sjukdomar! Annars hade de nog varit illa här hemma ;) Hoppas verkligen inte jag smittat ner svärmor eller Eriksson som var här igår kväll.. jag måste ju fått detta typ när vi var iväg i lördags på bowlingen eller nåt?!
 
Aja nog om skit och spy snack nu.. Jenny skulle ju kommit hit idag, men det blev inget med det, jag fick messa tidigt idag på morgonen och avboka allt :( Surt, vi som inte träffats på jätte länge, såg verkligen fram emot det, men inte vill jag smitta ner någon inte!
 
Nehe, dax att springa på toa igen.. vi hörs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela