Välkommen!

Dax för fika? Detta är en inbjudan ;)

Publicerad 2012-11-05 10:32:00 i Vänner har en stor betydelse!

Dax för lite fika hos mig snart kanske vänner?!
 
Det börjar ju närma sig advent.. kanske ska vi ta en tidig lussefika? Jag befinner mig ju på sjukhuset luciaveckan, och veckan innan ska jag undvika för mycket kontakt med små barn!
 
Men slutet på november kanske?! eller när jag kommer hem från sjukhuset går också, så kan vi ta en glöggkväll här?.. något ni känner för att planera kanske? :) lämna en kommentar så försöker jag ordna upp något! Det brukar ju bli mysigt!
 
Kram på er! Hoppas vi kan få ihop något snart!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: madeleine.

Publicerad 2012-11-05 11:06:41

i v46 jobbar jag bara ons-tors och har barnen,
v47 är jag ledig helg, utan barn.
v48 ledig torsdagen ev fredagen med barnen.

Svar: Kul!
Vecka 48 skulle torsdagen passa mig perfekt, då är vi ju nästan framme vid lucia ;) Okey, kanske inte riktigt, men en fika kan man ju ta iaf :) Hade varit mysigt! Nån mer som kan den 29de tro? På dagen är lättast!

Kram
TucciT

Postat av: Thomas

Publicerad 2012-11-05 11:15:29

Tyvärr vi jobbar.

Svar: Varje dag, varje vecka? ;) Hehe
TucciT

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-11-05 16:57:44

tyvärr jobbar vi torsdagen v48. Kan fredag-söndag v46 eller helgen v47 eller måndag v 49 annars jobbar vi resten av dagarna tyvärr kram

Svar: okey :( De lät tråkigt... då kan de vara svårt... jobbar ni båda alla andra dagar? Hopps vi hittar nån dag o ses ändå :) Kram
TucciT

Postat av: caroline

Publicerad 2012-11-05 19:14:25

det e dom jag kan thomas och jag jobbar nästan alltid tvärt i mot varandra just nu men thomas jobbar alltid måndag och torsdag kväll.. Du kan ingen av dom dagarna jag skrev? Kram

Svar: Okeey, jobbigt..
Jag skulle kunna Fredag v. 46.. på dagen vet jag att jag kan iaf..
helgen vecka 47 vet jag inte säkert ännu vad vi gör.. kanske att vi skulle kunna ses nåt där..
Vecka 49 försöker jag hålla mig undan barn, så jag inte åker på nåt igen..

Men fredag v. 46 skulle ju passa fint om ni ville komma! Verkar ju svårt att alla ska kunna, men ni är alltid välökomna iaf :D
Kram
TucciT

Postat av: jocke

Publicerad 2012-11-05 22:30:20

Jag kan alla dagarna .jag jobbar inte något allas =)

Svar: De låter bra det Jocke! Hehe..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela