Välkommen!

Det gick fint, men...

Publicerad 2012-11-07 15:12:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det gick fint med träningen idag, men som sjukgymnasten säger, det synd på mig och hela min kropp att denna sjukperioden har tagit på mina krafter och att jag inte alls har samma ork längre, men men.. det kommer väl tillbaka så småningom!
 
Det var ju som igår på jobbet, började gäspa efter första rundan och fick frågan om jag redan var trött.. och ja, det var jag, helt slut.. så visst har det tagit på mina krafter, men jag hoppas jag snart är tillbaka :D
 
 
Nu väntar jag bara ner tiden till Andreas kommer hem.. saknar min pojk ju <3 Alltid, men ibland lite mer! Tihi
 
Fryyser och är slut, så ska lägga mig under täcket i soffan och vila fram tills dess att Andreas kommer hem, så jag har lite nya krafter till bowlingen sen!
 
Hörs vi inte senare så hörs vi kanske imon, ska iväg till Malin med familj då.. mys.. så får se om jag uppdaterar nåt innan eller så.. vi får väl se, bara till att hålla utkik ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela