Välkommen!

En helvetes morgon!

Publicerad 2012-11-22 08:52:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Gomorron!
 
Fy katten vilken värk jag vaknade med för en stund sen :(
 
Helt galet ont, så det får nog bli soffan nån eller några timmar nu.. men först ska jag baka bröd.. Andreas gjorde ju degen igår kväll så jag ska bara "forma den" och in med den i ugnen.. så jag har lite frukost.. gott gott <3
 
Efter brödbaket så ska jag krypa ner under mitt täcke här i soffan och kanske se stalkers på datorn.. bara ta det lugnt och se om värken vill släppa lite.. vilet jag hoppas..
 
Jag jobbar ju ikväll sen och känner inte för att gå runt där med världens värk :(
 
SUCK för denna jävla sjukdom :´( Varför kan jag inte bara få bli frisk?! Om det finns nån där uppe eller något.. snälla jag BER dig.. gör mig FRISK.. om det är för mycket begärt så gör mig iaf frisk för EN liten dag! Det skulle vara sååå skönt!
 
Satt och delade min dosett igår! Vafan, man blir helt jävla depprimerad juh.. hur gammal är jag? 95?.. näe juste jag är ju bara 25!
 
Aja, nu har jag gnällt av mig av denna jädrans sjukdom som jag inte önskar min värsta fiende (om jag hade haft nån sån)
 
Nu pep ugnen så det är dax att baka brödet och få i mig lite frukost.. sen.. sen.. sen.. så ska jag krypa ner igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela