Välkommen!

Fy farao! Ingen sömn! Har du fått sova inatt?

Publicerad 2012-11-20 07:35:12 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Fy för att gå upp såhär tidigt när man inte sovit inatt.. somnade frammåt fem tiden.. och nu sov jag jätte gott om inte klockan hade ringt.. suck.. men måste iväg och ta cellprov! Suck.. 8.25 ska jag vara där, hoppas det går fort, står på lappen att det kan vara upp till 30 minuters väntetid.. det hoppas jag INTE!
 
Efter det så sticker jag bort mot citygross och handlar så det är klart sen, sen blir det att åka hem igen och VILA förhoppningsvis!
 
Ska försöka plocka här hemma idag också, men beror helt på hur trött jag är.. får bli en energidryck på citygross sen.. hoppas dagen vänder och blir bra sen! Just NU känns den inte så bra direkt! Skönt att jag inte ska iväg på något mer idag än cellprovet.. Nu är jag glad att jag inte bokade träning efter..
 
Ska väl gå och tvätta av mig och så nu.. så jag är klar sen och bara kan sticka!
 
Hoppas ni andra har fått sova inatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela