Välkommen!

God Morgon!

Publicerad 2012-11-14 07:47:54 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God Morgon kära läsare!
 
Idag är det en mycket piggare Therese som skriver.. iaf så vakna jag utan illlamående idag och har fått sova utan att vakna av att må illa som nätterna innan! Underbart :D
 
Sitter här och funderar över vad jag ska bjuda på på fredag då vänner och barn kommer hit.. funderar på att baka två kakor.. lätta sådana.. väntar bara svar från Caroline på vad Lucas och Isac kan äta, är ju mjölkallergiker och jag har inte riktigt koll ännu på vad dom får äta och inte!
 
Idag blir iaf ytterliggare en dag av det lite lugnare tempot.. tänkte ju plocka lite smått här igår men det fanns det ingen ork till, så får se om det finns någon ork till det senare idag!
 
Gå och göra lite frukost kanske är en bra idé? Tihi..
 
Vad tycker ni om bloggen nu? Jag trivs jätte bra med att kunna sotera upp inläggen på ett helt annat sätt nu :) Plus att utseende förändringar gillar ju jag, så även med bloggen ;)
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela