Välkommen!

Gomorron!

Publicerad 2012-11-13 08:52:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Gomorron kära läsare!
 
Ny dag, nya tag, nya känslor, nya utmaningar!
 
Ny dag: Innebär att det är en bättre dag idag, mår lite illa, men har inte spytt sen igår och jag fick behålla mackan igår kväll! Så, ny dag idag utan att se tillbaka på gårdagen!
Nya tag: Nya tag att försöka orka ta tag i lite här hemma, men ändå inte göra för mycket!
Nya känslor: Hoppas på att få känns mig mer till freds och possetiv idag!
Nya utmaningar: Det blir att försöka få i mig redig mat idag och att INTE köra slut på mig för mycket bara för att jag KAN vara uppe mer...
 
Ska försöka leva upp till detta idag! Just nu ligger brödet i ugnen, så ska försöka få i mig en smörgås, snacka om att min mage ekar av tommhet :P Värker gör den också, men det är ju en annan femma.. det blir nog bättre under dagen!
 
Känner mig lite gladare, hade bara illamående, magont och körningarna i magen varit helt bra så hade nog detta blivit en riktigt bra dag.. men nu får jag blicka frammåt, imon kanske den där super bra dagen kommer istället ;)
 
Dax att göra en smörgås! Ska bli förjävla gott rent ut sagt ;)
 
Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela