Välkommen!

Hemmafest + krogbesök... prideveckan!

Publicerad 2012-11-13 10:05:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Sista bilderna från pride-veckan! Vi skulle ¨på nån hemmafest hos någon som vi egentligen inte kände, mysko kväll, men rolig den också såklart! :D
 
Väntan på tunnelbanan..
 
Underbara bror, vad jag älskar dig!
 
Fredrik! :D
 
David!
 
Jag ;)
 
Jag ska alltif vara med på ett hörn när jag ser kameran ;) Haha
 
Syskon-kärlek! <3
 
Jag ute på krogen! Med mobilen i handen och ögonen på Fredrik, vi hade säkert nån av alla bra disskutioner här!
 
Fortfarande mobilen i handen, vet att många klagade på detta sms:ande.. men just då var det väldigt viktigt för mig, jag hade ju precis träffat nån, då är det OK att ha mobile till hands hela tiden ;) Haha
 
Tack underbara David, bror och Fredrik för dessa roliga/tokiga party dagar på pride!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela