Välkommen!

Ibland vågar jag mer än jag tror!

Publicerad 2012-11-02 12:20:00 i Välkommen hem till oss!

Tror ni inte att ramarna var slut? :O Min vanliga otur med andra ord.. och vad dom kunde se så visste dom inte när/om dom fick in dom igen för de var brist på dom tydligen, i just den storleken jag skulle ha såklart!
 
Men då tog jag mig mod och frågade om man kunde köpa utställningsexet.. de kunde han inte svara på, så fick gå och leta upp en som hade hand om den avdelninge och javisst det kunde jag ju göra..
 
Tog ramen och gick till kassan, där säger dom att jag ska gå till fyndet och få en prismärkning, sagt och gjort.. så efter samtal med 4 personer på ikea så fick jag ramen för 29kr.. guttans! Hade ju varit surt om jag inte hade kunnat rama in alla mina tre förstoringar ju!
 
Känner mig stolt, jag hatar och fråga folk om saker som jag inte känner, men idag kände jag mig helt eneklt tvungen och jag vågade! *stolt*
 
Doch hade den lite defekter, men dom har jag redan fixat :D Lappen kunde vara svår att få bort utan märke sa dom också, men det gick jätte bra med en vass kniv och lite försiktighet! Var lite glipor i ramen också..
 
Men måste man ha ramen så måste man, då går de inte att vara så noga ;) Haha.. som sagt har jag redan reparerat felen!
 
Nu tror jag inte man ska tänka så mycket på det :) Och gör man det så kan jag ju köpa en ny om dom får in nya sen.. behövde ju inte betala så mycket för den som sagt!
 
Nu ska förstoringen fixas!
 
Jag är stolt och nöjd med dagens klipp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela