Välkommen!

Ibland vill man vara fin..

Publicerad 2012-11-09 13:56:27 i Här är jag!

Ibland har man sånna där dagar då man vill vara lite extra fin för ens sambo.. idag har jag en sån dag :)
 
Har ju inte orkat göra mig iordning riktigt på länge, så idag var det dax :) Fixat med håret, fixat ögonbrynen och sminkat mig lite fint :)
 
Känner mig väldigt glad idag :) Troligen för att Andreas slutar tidigt, vi ska åka och bowla, shoppa på ikea och sen får vi se vad som händer.. men massa mys med underbara sambo idag, kan ju inte bli bättre? :D
 
Förresten, nya jackan är helt underbar.. varm och skön, trivs kanon i den!
 
Nu ska jag göra lite mackor till Andreas.. kan han behöva innan vi ska träna! Hörs kanske mer ikväll, annars hörs vi imon :D
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela