Välkommen!

Idag ska jag inte göra ett skit!

Publicerad 2012-11-06 10:37:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nope, idag tänker jag inte lyfta ett finger här hemma, måste ha alla krafter till att jobba ikväll!
 
Självklart ska jag göra lite mat och sånt, förresten kan jag inte komma på nån mat att ha med mig till jobbet ikväll.. hmm.. måste komma på nåt...
 
Illamåendet sitter fortfarande kvar så fort jag äter, igår kväll fick jag inte ens i mig en halv potatis och en halv bit lax.. helt galet.. men men, är ju bra om kroppen vänjer sig vid detta, dock inte vid illamåendet, de måste bort!
 
Klockan är redan halv elva.. tiden går fort idag, här sitter jag fortfarande i nattlinne.. men det är skönt, varför stressa?
 
Kommer bli galet konstigt att jobba ikväll, för det första så har jag inte jobbat på väldigt länge och för det andra så blir det konstigt att jobba utan att ta en cigg innan man börjar.. haha.. men det ska jag nog klara av det också ;)
 
Hoppas på en lugn kväll, men vet ju inte alls hurdana kvällarna ser ut på jobbet nu, det återstår att se antar jag.. tänkte jag skulle åka så jag är där lite tidigare idag (iof är jag väl typ alltid det) men ändå.. idag är det extra viktigt så jag hinner kolla igenom mitt schema och se om det är nåt nytt!
 
 
Åååh, var precis inne och läste Elins blogg.. möttes av ett mycket fint blogginlägg om mig.. gud så glad jag blev! http://minbebis.com/blogg/fambergner/finaste/#comment-27 Underbara Elin! Jag blev verkligen glad av att läsa det, så det gjorde jag med ett stort leende :D
 
Skulle behöva ha lite krafter så jag orkar med dagen, lite energi.. funderar på att sticka och handla, så jag har nån mat ikväll plus en energidryck som jag kan dricka nu, behöver verkligen energi, är såå trött nu så det är galet.. kanske ska fixa med allt nu sen lägga mig och ställa klockan på en stund innan jag ska åka till jobbet, så jag hinner vila ordentligt.. har ju knappt sovit inatt..
 
Ska iaf gå och ta på mig lite och ta fram kläder till jobbet och lägga ner medeciner och allt som ska med.. så är det klart iaf.. som sagt, förbereda så mycket som möjligt är det bästa för mig!
 
Vi hörs kanske senare, eller imon.. jag gissar på senare ;)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela