Välkommen!

"Imorgon ska jag sova ända tills jag vaknar!"

Publicerad 2012-11-29 07:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det var vad jag sa till Andreas igår kväll! Han skrattade högt och sa: "Jo, det där var ju riktigt smart sagt älskling".. Det jag menade var att jag skulle vakna självmant, utan någon mobil som ringer, utan att stressa upp på morgonen för att jag ska iväg eller något sådant!
 
Men nu sitter jag här.. klockan är tjugo i åtta och jag är uppe! Sitter och väntar på att tabletterna ska värka så jag kan sticka och handla sen! Haha.. inte stressa iväg? Vad är det i min värld? ;)
 
Idag blir det ju då att titta runt lite och handla, ska till Netto och köpa en sak.. två saker kanske.. ;) Sen till Maxi och handla lite kyckling till ikväll och möjligen två julklappar! Sen ska jag ta mig till blomsterlandet och titta på deras julsaker tänkte jag.. ska även kolla om en sak åt Malin där!.. Tänkte jag skulle köra till Rusta också och kika lite.. men SEN så ska  jag hem, på med julmusiken och pynta! Kan det bli mycket bättre? :D MYS på hööööög nivå säger jag bara! Tihi
 
Nu tänkte jag se på stalkers och vakna till lite innan jag börjar göra mig redo för att slänga runt mig själv i affärer ;)
 
Hoppas ni får en fin dag!
Kram på er! Lär komma en del bilder idag när jag får upp lite saker :) Måste ju dockumenteras! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela