Välkommen!

Jag går på högvarv!

Publicerad 2012-11-26 11:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag går på högvarv idag känns det som..
 
Ikväll väntas ett besök hos tandläkaren igen.. ska dra ut en tand, hos en tandläkare jag aldrig träffat! Min tandläkare drar inte ut dom tänderna eftersom dom kan sitta väldigt hårt så långt bak i underkäken :( NERVÖST! Har ont i magen... blää för sånt! Tur jag har min underbara sambo som följer med mig! Tack!
 
Men innan dess så är det dax för träning.. som vanligt :P Känns ibland som det är de ända jag gör haha.. men det är kul och det är nyttigt, all förberedning som kan inför operationen behövs!
 
Efter träningen blir det hem och fixa med maten som måste vara klar när Andreas kommer hem, så vi kan äta snabbt och sen sticka, ska vara hos tandläkaren vid 17.25 så det blir snabba ryck... idag ska jag laga pannbiff, stekt lök, brunsås och kokt potatis! Smaskigt värre :)
 
Slagit in massa paket idag.. alltid kul.. det är såå jäkla skönt att ha ett fritt skrivbord igen som man kan arbeta vid, sitter till och med här inne nu och bloggar! Underbart!
 
Kommer fler inlägg strax med paketen ;)
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela