Välkommen!

Kommer att sakna!

Publicerad 2012-11-02 14:05:05 i Bowling!

Usch, kommer verkligen sakna bowlingen nu när jag opereras.. kommer ju inte att kunna bowla förrens till sommaren eller nåt.. kommer bli tufft..
 
När man äntligen hittat ett intresse som jag verkligen gillar och som dessutom jag har gemensamt med Andreas, men jag kommer ju tillbaka som tur är :)
 
Nu när jag blir helt frisk, förhoppningsvis nästa vecka har jag krafter igen.. då blir det mycket bowling! Passa på nu innan operationen.. synd bara att det är så dyrt, men ska unna mig det iaf!
 
Nån som kanske vill med och bowla med oss/mig nån gång? Hade ju vart skoj!
 
Nu blir det lite eftermiddagsfika i väntan på att Andreas ska sluta!
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela